Nefelejcs blogja

Jó tett helyébe jót várj

Jó tett helyébe jót várj

Szolgálati közlemény

2009. augusztus 31. - Vörös Nefelejcs
Nem tudok már írni, mert minden szavam méricskélem.

Most úgy döntöttem, hogy abbahagyom a szájrágást és tiszta vizet öntök a pohárba, mert amíg meg nem teszem, egy helyben rostokolok és nem haladok semerre. Pedig sok témám lenne, de nem akarom mindet mentegetőzéssel kezdeni vagy végezni, és különösen nem kívánok rosszindulatú kommenteket olvasni.

Elöször is megmondom, hogy mit nevezek rosszindulatú kommentnek. Például a minősítgető kommentet. Itt vagyok féléve, ha valaki még mindig azt hiszi rólam (és másról!!), hogy rasszista vagyok, akkor azt megkérem, ne olvasson, ne húzza fel magát rajtam. Szeretnék írni a skinheadekről, és nem akarok fasisztává avanzsálni pár kedves komment révén. Arra sem vagyok kiváncsi, hogy ki tart butának, műveletlennek, felkészületlennek. Nem az Akadémián vagyunk. Cserébe én sem mondom senkinek, hogy mit tartok a főiskoláról, ahol végzett.

A másik típus, amitől elmegy minden életkedvem, az a goromba komment. Mindent meg lehet mondani, szerintem mindent le lehet írni is. De olyan hangnemben, ami nem sérti sem a többi kommentelőt - ezzel találkoztam elöször-, sem engem, a poszt íróját. Nem akarok káromkodást olvasni, sem azt, hogy ki írhat és ki nem nálam.

Mielőtt félreértés esne: az általam leírottakat akármikor lehet kritizálni, vitatni. De nem engem, sem a barátaimat, vendégeimet. Innentől kezdve élni fogok a letiltással, akárhogy nem szeretem. Azért mondom előre, mert így tisztességes - eddig ugyanis mindent eltűrtem.

És még egy fontos dolog: teljes szívemből sajnálom, hogy Astrum tiltólistára került. A mai napig nem értek egyet a döntéssel, bár kénytelen vagyok elfogadni. Csak nem értem, hogy miért kell valakit virtuálisan kivégezni, aki se nem sértett meg senkit úgy, mint más egyesek, se nem írt olyan visszataszító posztokat, mint megint más egyesek, akik még mindig köztünk vannak.

Nem az első eset, hogy neheztelnek a kizárásért - én magam AZ mellett álltam a Kinga-ügyben. Ha következetes akarok lenni, ahogy akkor azt mondtam, a szabály az szabály, akkor itt is azt kell mondjam. Azonban én olvastam Astrum posztjait, bár nem figyelmesen, vissza akartam térni. Tele volt érdekes linkekkel - aki azt hiszi, hogy Izrael-ellenesekkel, az lehet, hogy téved, mert én kinyitottam egy párat és örültem nekik, mert érdekelt Izrael. Aztán eltűnt az egész, azzal az okkal, hogy Astrum más nevét használta - a blognak Lehar népe volt a címe. Én személy szerint egy pillanatig nem hittem, hogy Lehart olvasom és nem Astrumot.

És név nélkül, de vannak itt még, akik nem Izrael-pártiak. És? Most már egyet kell gondolni? Most már nem lehet egy-egy témát felvetni vádaskodás nélkül?

Az ember már nem írhat politikáról, hogy ne üssenek a fejére, ha eltér a véleménye? Vasgereben tudja, mit gondolok az elcsatolt területekről, de még egyszer meg nem sértett. Mi itt nem háborúban állunk, hanem beszélgetünk. Ide azok jönnek, akik beszélgetnek. Biztos, hogy el akarjuk őket hajtani? És még egyszer emlékeztetnék mindenkit, hogy ami itt leírásra kerül, az bizonyíték. Ha valakit itt megsértenek, az jogilag becsületsértés vagy rágalmazás. Senkit nem ragadhat el úgy az indulata, hogy ne tudna lehűlni, ha akar, mire leír egy kommentet. Tessék vállalni a felelősséget a szavakért, ha régi valaki, ha új. Talán én mondhatok ilyet, olyan újként, aki rendesen beilleszkedett.

Befejezésül: kedves barátim, akik lehet, hogy egy mukkot sem értettetek: ha nem értettétek, nem nektek szólt. :) Legfőképpen is nekem volt erre szükségem, mert már annyi ideje tartottam vissza, hogy eltorlaszolta a torkomat. Na és a tollamat.

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosnefelejcs.blog.hu/api/trackback/id/tr448289260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

15138 2009.08.31. 18:23:30

Kokó, :) Igen, nem lehet mindenkinek megfelelni....sajnos. Azért is hezitálok itt napok óta. Mindenkit közel érzek itt magamhoz. Georgia, annyira különbözünk!! Ez alatt a nyolc hónap alatt láttam, hogy milyen ritka a teljes egyetértés. De ha mindig ugyanazt gondolnánk, akkor hogy változhatnánk? Változás nélkül meg nincs haladás, se fejlődés. Még ha nem is tetszik a változás. CL, nem baj, hogy nem értünk egyet...ebben...csak azt akartam, hogy tudjátok, mit gondolok és mitől nehéz megnyikkannom.

15138 2009.08.31. 18:24:35

Gordon, Lehar, ha itt lennétek, szóljatok, hogy oké. Légyszíves.

15104 2009.08.31. 18:25:00

Ird nyugodtan Nefelejcs ami eszedbe jut, aki a felsőbbrendűségét akarja bizonygatni az úgyis megtalál !! Nem akarják elfogadni ha valaki bármiről máshogyan látja a dolgokat !!

15138 2009.08.31. 18:28:02

Kösz, Zokni. :)

10260 2009.08.31. 18:38:04

a Lehár-ügy alatt önkéntes szabadságon voltam, így ahhoz nem tudok, s emiatt nem is akarok, hozzászólni. a többivel viszont teljesen egyetértek Nefelejcs, mert igazad van.

12595 2009.08.31. 18:38:46

Nefi, alapesetben sokszor fordul elő, hogy aki olvas az mást olvas, mást lát bele, mint aminek az ember szánja. De ez jó, már, ha foglalkozunk vele, hogy mi volt a félreolvasás oka. Lehet belőle tanulni. Ja, hogy néhányan bunkó módon reagálnak. Nekik ennyi jutott, bár lehet, hogy csak elkapta őket a hév. Ami még mindig jobb, mintha a HÉV kapná el őket, mert az káros az egészségre. Szóval írj csak bátran. :))

11815 2009.08.31. 18:39:26

Kedvenc Virágom! Kiáltottál egyet a pusztába! Nem baj, magadnak kiáltottál. Nekem is, értem is. Értjük néhányan, aki meg nem, az úgyis megtalál, de ez ne vegye el a kedved! Mélyen egyetértek, kivéve Astrum dolgát, mert nem tudok róla.

FENTE LEVENTE 2009.08.31. 18:49:17

Figyelem,figyelem!Pártokban a fegyelem egyhangúságra neveli a politikát.Pártokon belül az egy vélemény nem segít lelemény,leleményes kényes ország sorsán.Alázóan a nép előtt esnétek hasra,ha éreznétek politika komoly súlyát.Nép által vasra veretni és éltetni bérből a minimálból,azokat kik kitalálták,kicsi szájból kimondták a kemény megszorításokat. Kérem a tisztelt politikusokat ne sokat politizáljanak.Álljanak a lábaikon és inkább játszanak.Ne késsenek,gyerünk tekézzenek,de minket madárnak ne nézzenek.Mennyit rímelünk. Mi lenne velünk ha politika nem létezne,vagy őszintébb lenne?Feletébb szomorúak lehetnénk,s magunkat a disznóollba terelhetnénk? Jelzáloghitellel terhelt házakon,és más okon keresgélve,gondokat komolyan véve eljuthatnak emberek a lerongyosodott hajléktalanságig?Alapvetően szegénység érthetően látszik,tarthat még jó sokáig,akár megbolondulásig?Másik:Szégyen-éhségtől,a megalázott érzéstől szenvedő felfordulásig?Miért jó gazdag millió,milliárdosoknak az őket körbevevő"fegyveres bárdosoknak"látni a lassúból gyorsuló szegényes eredményes emberi vergődést?Erő,kést sem kell használni,és sokan belevesznek ha sokan az igazság mellett eleveznek?Tehetősebbek akiknek van adakozzanak,hozzanak ki magukból még többet,csak csöppet legyenek segítőkészebbek.Első összefogás anyagiakon alapuljon,kedvezően alakuljon,s ne ki az ablakon egy szűk rétegnek a közösből.Özönből,pénznek a szórásából,a kegyetlen feneketlen zsák forrásból az egész országnak juthatna bőségesen,elég rendesen.Annak a tudatnak,és benne vannak uraknak,úr-nak a szándékossága,butasága,drága országunk legatyásodása,magyarság eladása...az állampolgárok becsületes szolgálása,nem keveredhetett volna össze az összefogott illetékesek,vétkesek kifosztásával.Jaj,jaj,az a baj,nem a vétkesek lettek kifosztva!Na,ez itt most jól meg lett mondva,de hány helyen elrontva?Azért Baloghné 100 millió mögött nagyot nyögött,nyöghetett,igaz messzire nem szökhetett vele. Itteni magyar,magyarán hír.Nem sok jóval bír:Dr.Seffer Istvánnak már a nevét sem merik megemlíteni?Kell tovább ferdíteni a"Királynő"tiszteletére,kis életére?Kisérletére ember legyen büszke,hisz tüske se mindig fájdalmasan szúr.Tűr a magyar,tűr.(Folytatás Bodnár bunda?)Kár.-RTL-en,MÓNIKÁBAN MOSTANÁBAN NEM VEREKEDNEK,HELYETTE SIPÁKOLNAK,TAKNYOSKODNAK.GUSZTUSTALAN.ÚGY SZIPOGNAK,HOGY ENGEM TOVÁBB MEG NEM FOGNAK.-

15138 2009.08.31. 18:50:40

ReTRo, az alapeseten nem csodálkozom, sokan járunk úgy, hogy nem is oda akartunk kilyukadni, mint ahova a társalgás érkezik. :)) Fene bánja. Csak: senkinek ne essen baja. Babett, Nonsense, hehe. (zavartan)

15138 2009.08.31. 18:52:32

Levente, most már mondd el a titkot, amit ígértél. Itt vagyunk. (az megnézném, hogy veszel kenyeret a péknél, vagy jegyet az állomáson...:)))))

wesz 2009.08.31. 18:58:24

Kedves Nefelejcs, en eddig is megirtam a velemenyem, ezutan is megfogom, neha egyetertunk, neha nem, szerintem ez a vilag rendje. Ugyanakkor, megmondom az oszintet ahogy van, igen jol szorakozom, amikor ellentetbe kerulnek az elveid a svajci napi tapasztalatokkal, amik osszezavarnak. Csak kiegeszitesul, en is kerulok szamomra meglepo helyzetekbe es dontesekbe.

45714 2009.08.31. 19:11:13

Kedves Nefelejcs, lehet kritizálni ? Egyre többet olvasom hogy a blogozók egy része komoly takarításba kezd, mert türhetetlen kommentek érkeznek az otthonukba, tudtommal ennek a takarításnak nincs akadálya.. tehát semmi új nem történt.. Anélkül hogy konkrétumokról irnék, sok olyan blogtársunk van aki az otthonában nem szereti a szemetet de a máséba belecsinál, ismered a szörfözési szokásokat.. Sherpa blogjában leirja hogy sokan szeretnének más blogozót kitiltani a nolblogról, főleg a régi fórumozók osszák az észt, pedig az internet és ezen belűl a blogozás attól szép hogy színes.. Nem kell kiközösíteni senkit, mondjuk inkább azt hogy megfelelően kell kezelni..

12019 2009.08.31. 19:13:56

Napokig nem nolblogoltam, most olvasom ezt a postot és a megszólítást felém. Nefelejcs, az teljesen egyértelmű, hogy nem kell mindenkinek megfelelni. Sőt, ez ne legyen alapvető szempont. Én azt gondolom, hogy az ember azért ír itt, mert véleménye, álláspontja van. (Ami a társadalmi, politikai témájú postokat illeti.) Ha ezt nem mutatja ki, nem áll ki ezekért, értelmét veszítené az itteni jelenlét. Úgyhogy természetesen az embernek magát érdemes adni (más területen is, mint az említettek), különben ugye minek... Astrumról a véleményemet leírtam az előző postodban, ezt nem ismétlem itt. Nem hullatok érte könnyeket! Az ellenvélemenyeket mindenki máshogy kezeli. Én a saját postjaimban általában válaszolok és érvelek olyanokkal szemben, akik nem lépnek át egy bizonyos határt és nem tételezek fel róluk kifejezett rosszindulatot, vagy aljas szándékot. Ha ez megtörténne, elküldöm őket (oda) és aztán nem állok szóba velük -legalábbis a saját postomban. Mondjuk nem is vagyok népszerű a köreikben. Mások nyilván máshogy kezelik a konfliktusokat.

15138 2009.08.31. 19:23:45

Wesz, legalább te örülhetsz...:) Bevallottan katyvasz van a fejemben. Amit tanultam, semmi haszna. Amit látok, ellentmondásos. Eddig nem foglalkoztam politikával, évekig, mert taszított. Most meg kiderül, hogy mindkét oldalon vannak jó "fejek". Örülhetnék is...de egyszerűbb lenne fekete-fehéren, naná. SZia, Tökös. :) Mi ebben a kritizálás? Lehet, hogy nem jól fejeztem ki magam: amit te írsz, azzal egyetértek. Astrum figyelmeztetés nélkül lett kitilltva, az összes blogjával egyetemben. Nem is maradt semmije. Én gyorsan elmentettem, amim volt... Gordon, de jó, hogy beestél. :) Nem akarok Astrum posztjáról veled vitatkozni - se Natával, Lehárral - , mert nincs itt, hogy megnézhetném. Olyan kevésre emlékszem...a te kommented volt az utolsó a témában, és hát nem esett jól olvasni. Nálam. Én Astrumot szerettem olvasni, és ragaszkodtam hozzá. Ennyi. Igy tűnt el Missing, Akimoto, KapitányG - őket is szerettem. Valami hülye félreértések és vádaskodások után. Meg a többiek, akikről alig tudok valamit, bár kedvességben nem vetélkedhettek senkivel, de őértük legalább nem fáj a szívem. Még szerencse, hogy jönnek újak, különben elfogynánk. Nye-nye.

11381 2009.08.31. 19:36:22

Nefi, soha ne add föl magad. Senki kedvéért. A vitatkozókat én is szivesen látom, amig szavaikat úgy válogatjűk meg, hogy az nem bánt senkit személyében. Én Pl. kimondottan élvezem Wesz nagyonis kulturált vitáit velem, és szivesebben venném, ha lenne több is a blogomban. A negativ mutatóval úgyanis nem tudtam meg semmit, csak azt, hogy valaki valamiért nem értett egyet a blogommal.

11815 2009.08.31. 19:41:16

Nefi: Hármójuknak más és más a történetük, ne mosd össze!

11815 2009.08.31. 19:43:00

története

13003 2009.08.31. 19:44:56

Valéria , Akimotó és sokan mások csendben eltüntek, vagy csak rendkívűl ritkán jelentkeznek. Hogy egy poston az olvasók tömege mellett 1-4 hsz legyen, furcsa.. Le is vettem az írásokat, nehogy elvegyem mástól a helyet.

12296 2009.08.31. 19:50:30

Itt jártam.

39424 2009.08.31. 20:17:49

nem lehet mindenkinek megfeleni, blogolj és írj a magad örömére....

10306 2009.08.31. 20:31:51

ne foglalkozz senkivel és semmivel, ami nem tetszik van elég az írásod szerint, amit szeretsz azzal kell beérni, ami van:)

12009 2009.08.31. 20:50:15

Én semmit nem értek az egészből :(

15138 2009.08.31. 21:02:32

Szia, Judit, egyetértés. Babett, nem akarom egybemosni, csak annyiban, hogy hiányoznak. Idézőjelben. Nekem Missing csinálta az első blogomat, jókat vihogtunk. Nem tetszett, ahogy nekiestek valakinek, hát szembekerültem velük - nem volt jó. Ők önként mentek el. Emilke, ne vedd le, olvasunk. Ahogy Astrum mondta nekem, mindenki lámpása egyforma. Mikipapa, tiszteletem. Van egy linkem neked. :) Mindjárt elküldöm. Rőzse, vannak irigy gondolataim veled kapcsolatban - de hát ilyen vagyok. :) Izom, akinek nincsenek elérhetetlen céljaik, azok az elérhetőeket sem érik el...idézet valahonnan. Azon azért el kellett gondolkoznom, hogy csendeben maradjak-e, vagy vállaljam a konfrontációt. Erről jut eszembe: JANÓ? HOL VAGY?? Grani, semmi különös, ez csak a szokásos, amiből ki szoktál maradni. :))

39424 2009.08.31. 21:10:08

ne máááááááááá)))), nem hiszem))))

15138 2009.08.31. 21:11:49

Higggggyed. :)

15138 2009.08.31. 21:12:28

Oké, Rőzse, mondok egy publikus okot: ahogy te a ruháidat cserélgeted...ah. Oké?

39424 2009.08.31. 21:16:34

van egy varázslóm)))))

12009 2009.08.31. 21:29:39

Uh.... beleolvastam Rőzse blogjába... uh valaki figyelmeztethetett volna ....

Évi 2009.08.31. 21:30:09

Nefelejcs! Amióta itt vagy olvasom az írásaid, és a hozzászólásaidat is. Általában tetszik! Az ami nem tetszik itt a NOL-on a következő: Előrebocsájtom nem vagyok rasszista, nem is voltam. Kérdezlek, hogy van az, hogy egyeseknek szabad turulmagyarozni, szittyamagyarozni, Köztásasági elnököt mocskolni stb.és ha ellen vélemény van akkor kemény válasz, kioktatás, mocslolódás, vagy törlés a vége. Szerintem, ha egy bizonyos kör van itt, és írogat, másokat nem tűrnek meg, akkor mi értelme van az egésznek. Egymás sebeinek a nyalogatása?

26732 2009.08.31. 21:34:55

Bocs, de régi fórumozók osszák az észt HELYETT HELYESEN régi fórumozók osztják az észt

FENTE LEVENTE 2009.08.31. 21:44:45

Tökös ez ötös.Engem is a Velvet.hu minden bolgjából kitiltottak.És innét is szép számmal.Immel-hámmal a babámmal.Bizonyos blogosok az okosok,szeretik a szólásszabadságot,csak azt nem szeretik ha mindenki gyakorolja.Ezért egy gonosz blogos porólja a magyarját?A nemjóját.Remélem Orbán Viktor nem ad nekik nagyobb hatalmat,és alkalmat a hatalom gyakorlásában.Itt egy blogosnak még a nevét sem írtam le,nem kötekedtem,nem sértegettem egyiket sem.Mégis.Ha legközelebb írok,azon a napon közlöm azoknak a nevét,akik nem engednek be.

39424 2009.08.31. 21:45:21

beleolvastam granicsár blogjába... uhhhhhh....valaki szólhatott volna...

12009 2009.08.31. 21:51:10

43 Jaja... Elhiszem :) Nem kellett volna beleolvasnod....

FENTE LEVENTE 2009.08.31. 21:54:34

Kérek mindenkit holnap vasárnap 10-11 óra között legyen itt.Egy mélyen megrázó,világosan magyarázó szinte őszinte történetet mesélek Fogarasy Mariannról.Ma mi arról emberek nem tehetünk,hogy nem a rímeimmel,hanem"Bekemmel"hozzák összefüggésbe.Mariann beleült a jó meleg ülésbe?Az érzelmek nem mindig engedelmeskednek,ha kell,ha nem,sokat szerelmeskednek. Van egy látomásom,látomásom, holnap lesz majd vallomásom. Addig kertem ásom,kertem ásom: Megszokásból folyik már mártásom.

FENTE LEVENTE 2009.08.31. 21:55:48

Megleckéztettetek és arra késztettetek,hogy tartsam vissza titkaim.Ez fain.Kértem mindenki legyen itt ma vasárnap 10-11 óra között.Mivel mindenki nincs itt,most én leszek egy nagy senki,s nem mondok megrázó,őszinte történeteket a városi Fogarasy Mariannról.Riannáról is tudnék mesélni,de minek ha nem figyeltek rám.Igen,szikrám lobbantsa lángra hajamat,és testemnek égése adja le nyárnak a melegét?Zenegép sem tudna annyit kornyikálni,amennyit én ide írni,jól firkálni. Játszótéren homokozó, nyáron-télen szórakozó. Panelházak,magaslatok, ketté közül választhatok. Választanék én Edinát, rekesztenék szép kis Dunát. Rajta mennék tutajommal, társalognék a majommal. Majom vagyok,hozzád ugrok, csak ne fogjanak tüskés bokrok. Fogjál kedves szerelmeddel, vedd el ezt most két kezeddel. Válaszodat holnap várom, gyere hozzám kerékpáron. Hajtsál,hajtsál hegyen-völgyön, kíváncsiság meg ne öljön. Öljelek meg jóságommal, ismertetlek jószágommal. Kutya legyek macska hangon, hosszú kertes paraszt gangon.

FENTE LEVENTE 2009.08.31. 21:57:25

Csak viccnek szántam az egészet,de meg nem bántam.

39424 2009.08.31. 22:01:25

43...nem olvastam bele, azon egyszerű okból h totál érdektelennek tűnt név alapján is)))..csak vicc...))))

FENTE LEVENTE 2009.08.31. 22:09:07

Freevolf,ugye te is kitiltottál,igaz,vele nem sokat ártottál,pedig soha nem is téged céloztalak meg írásaimmal.Lehet,hogy nem értesz egyet hozzászólásaimmal,de vannak különböző szintek,ide szövegeket hintek,mert minden szintet ki kell elégíteni,esetleg segíteni a gyengébbeknek,s nem száguldó gépeknek lökni őket.Kb.60-70 százalékban tiltott vagyok itt.Gondoljátok ez engem vadít?

11213 2009.08.31. 22:11:02

re 6 nefelejcs, azt hiszem, nem érted, miről beszéltem mindegy, konkrétan mit írt a blogba az illető, ha a cím az volt, hogy lehár népe, majd maga a blog izraelről, izraeliekről szól, ez azt jelenti, hogy az illető szerint lehár zsidó - ez nem értelmezés kérdése! ez tehát burkolt zsidózás innentől kezdve nincs mentség, mindegy, milyen érdekesek a postok - az illető származása alapján azonosított valakit, s ez tilos, mert rasszizmus nefelejcs, ez nem olyan nagyon bonyolult - szerintem a többi meg: hagyd a csudába, azt írd, ami neked tetszik és úgy, ahogy neked tetszik, a szemetet meg jogod van kitakarítani a saját portádról, ha úgy tetszik neked :)

12009 2009.08.31. 22:14:50

48 Dettó :)))) Nem vicc :))) Dögösek a szövegeid. Kár hogy semmit nem értek belőle :( Ne ezért jók :)

FENTE LEVENTE 2009.08.31. 22:17:33

Nefelejcs.Rám kis időt ejts.Kérdezd meg árpapát a jópofát,ő miért tiltott ki?írnak csak írnak és a valóságban,a háttérben szépen csendben akinek akarnak ártanak.Most viszont időnként egyetértve a témához nyaliznak.

15138 2009.09.01. 07:35:55

Levente, nem kell megkérdeznem Árpapát - a népeknek nem tetszett, hogy offolsz. Finoman szólva, nem mindig van kapcsolat a poszt és a kommentjeid között. Amikor van, nehéz kihámozni. Elöször én is csak pislogtam. Most már annyit olvastalak, hogy "értem" a nyelvedet, és hallom, amit mondasz. Nata, találtam egy érdekes dolgot a skinheadekről. Ha most feltenném, amit nem merek már egy hete, akkor skinhead lennék? Ezért a poszt. Felteszem, aztán meglátjuk. És tényleg, nem értem: nekem nem volt zsidózás, amit láttam. Látom, hogy többeteknek az volt. Ezt megértettem. Évi, ezt mondom én is, hogy ellenvélelmény nélkül nem ér annyit egy poszt. Az a kommentekkel teljes, sőt, a kommentek többet érnek néha, mint maga a poszt - már persze, ki miért teszi fel a posztot. Nekem nagyon nagy rendetlenség van a fejemben, ahogy mondtam, ezért kiváncsi vagyok mások véleményére, hogy kialakítsam a magamét. Van, amiről kevesen tudnak nálam többet. De van, amiről mindenki többet tud, mint én - lévén az életkorom, a lakóhelyem, stb.

45714 2009.09.01. 07:49:42

Nefelejcs, még tanuljuk a demokráciát.. én se olyan szólásszabadságot álmodtam ahol csak egyféle politikai nézet létezhet.. esetleg kettő.. A politikai kultúra ott kezdődik, hogy a saját véleményünket merjük elmondani..

15138 2009.09.01. 08:47:31

54-re És ne tépjék le a fejünket érte. Csak egy példa: népszavazás volt az épületek tolókocsival való megközelíthetőségének a megoldására. (jaj, ez magyarul van mondva?) Akik ellene voltak, azt mondták, hogy nincs rá pénz, mert ennyibe és ennyibe kerül. Akik mellette, azok is a szokásos érveket a rokkantak és babakocsik mellett. Szavaztak, nem ment át. De nem lett senki kőszívűnek kikiáltva. Nálunk mert valaki szólni ellene? Mintha nálunk lett volna rá pénz... És akkor hallom, hogy a szövetség már be is perelte a magyar államot, mert öt év alatt nem lett minden középület tolókocsival megközelíthető. Mert nem mernek nemet mondani semmire.

ekeke 2009.09.01. 09:28:05

164. Nefelejcs 2009. 07. 30. 18:52 Bocs, mindenki, de most jövök Diurnustól. Ekeke itt már nem tud válaszolni senkinek, mert kitiltottam. Talán már előbb kellett volna... --------- Innentől kezdve így néz ki a valóságban és ennyit is ér a blogoló balliba mostani elmélete...

34417 2009.09.01. 09:39:09

namármost. fene fura népek vagyunk ám itt, a nolblogon. írunk szépet, meg novellt, meg politikait, szösszenünk értelmeset, meg nem, pártállástól függetlenül - kivéve a céltábla-típusúakat, akik csak azért is. de kommentjeinkben majd' minden esetben állást foglalunk, pro és kontra. szépíró is odamondogat politikai hevülettel, meg állásfoglalt is képes szépet írni. nnna. te csak maradj nefelejcs, ha kell, széllel szemben is. bár nem vagyok fente, se levente, de jól elrejtettem a sorokat közé (közzé).

13250 2009.09.01. 09:39:39

Kedves Nefelejcs! Nagy kár lenne, ha abbahagynád: elveszne a nolblogról a zsinórmérték. Szerintem te vagy itt az, akihez képest mi többiek ilyenek vagyunk vagy olyanok, annyira a normális közepet képviseled. Hiába, az az unalmas Svájc megteszi a dolgát! Nem is tudom, Baudelaire miért Belgiumról írta, amit írt? (L'invitation au voyage - Útrahívás). Én úgy gondolom, hogy az írásainkra adott reakciók, a tartalomnélküli fröcsögést leszámítva (no jó, ennél szélesebben: a tartalomnélküli és/vagy fröcsögő reakciókat leszámítva) olykor nehezen emészthetőek, de lehet belőlük okulni. Ha más nem, nekem nagy meglepetés volt, hogy ennyire színes palettát találok és örülök neki. Persze ez ezt is jelenti, hogy a mindenkiben meglévő több-kevesebb előítélet miatt eltelik némi idő, amíg egy-egy figurát érteni kezdünk és értékeljük annak ellenére, hogy esetleg vehemensen nem értünk vele egyet. Közben bizony előfordul, hogy a hozzám hasonló heveskedők egy-két olyat is bemosnak, amit nem kellett volna. Én legalábbis szégyellek minden egyes esetet és iygekszem helyretenni, amint lehet. A tiltással meg úgy vagyok, hogy Astrum esete számomra más miatt furcsa. Homályosan úgy rémlik, bár a kellemetlenkedő és valóban zsidózó-cigányozó készlet része volt, de messze nem volt olyan agresszív. mint megszámlálhatatlan nick, az alkalmi beszólókról nem is beszélve, akik viszont simán bennmaradnak csöppet sem burkolt zsidózás és cigányozás mellett. Így bár egyrészt nem hiányolom különösebben és csak villanásnyira láttam imposztori alkotását, sem a burkolt zsidózást, sem a mások által szintén büntetlenül gyakorolt nick-kel való visszaélést nem tartom elegendő oknak. Gyanúm, hogy míg az alakalmi zsidózók-nickferdítők technikai megfogása nehezebb, astrumon verték le a többiekét is.

15138 2009.09.01. 09:51:47

Ekeke, amint látod, vissza lettél helyezve jogaidba - tudtál kommentelni. Valahol utána még hagytam is neked üzenetet, hogy a tiltás levéve - még egy napig sem volt fent. Kalifa, nagyon jó a hasonlat!! Céltábla-típus... Belőled van reményem kiszedni személyesen, hamarosan. Már másodika vagyon. :)) Bo-56, de szépet írtál. Igen, Georgiával már nevetgéltünk rajta, hogy mit tesz Svájc az emberrel. Azért az előnyön kivül az a hátránya, hogy időnként sikerül mindkét oldal nem tetszését kivívni. Olyankor nagy a gáz, mert hívhatnának Mimózának is. :) Igen, lehet, hogy Astrum egy bűnbak lett - kár, hogy pont ő.

34417 2009.09.01. 10:08:03

na látod. ekeke csak nem hazudtolja meg önmagát. kedves balliba! majd mindjárt írok egy privátot, hogy mi lészen:)))

60277 2009.09.01. 10:17:13

Kedves Nefelejcs! Amennyiben valaki számára nem világos: Csillagjáró=Astrum=Astrodus. Természetesen most vétettem a MOSZAT szabályzata ellen. Mindig is sejtettem hogy a látók közé tartozol, akik nyitott szemmel járnak, nyitottak, válaszokat keresnek, nem ismernek tabu témát. Igazság szerint az interneten megjelenő különböző blogolási lehetőségek egy ponton azonosak, /amennyiben nagyobb, jelentősebb portálról van szó/, vagy jobb, vagy baloldali kézben vannak, sajnos. Jobboldali on-line oldalakon repülnek a 'baloldali' szimpatizánsok és fordítva. Jelen helyzetben a párbeszéd hiánya, pontosabban a kényesebb ügyek kezelése, drasztikus lépéseket generál a moderátorok, szerkesztők részéről. Egy gombnyomással likvidálják a delikvenst. Virtuális lényemet, egy zsidó fiatalember már tarkólövésre itélte. Ehhez képest egy nick törlése semmiség. Szellemiségemet senki nem törölheti, változni sem igen fogok már. Sok kérdésem van még, lesz akinek ezután sem fog tetszeni. Árpapa! Ha szíves lenél ide bemásolni a cigányozásomat. igazán örülnék. Mivel nem igen szokásom. Natinha! Nem értem a problémád... Különben is! Mi az hogy zsidózott? Sürgősen tisztázni kell ezt a kérdést. A hit mindenki magánügye. A vallás az pedig kőkemény politikai, társadalmi kérdés. Engedd meg hogy bemásoljam mit írtál: ""re 6 nefelejcs, azt hiszem, nem érted, miről beszéltem mindegy, konkrétan mit írt a blogba az illető, ha a cím az volt, hogy lehár népe, majd maga a blog izraelről, izraeliekről szól, ez azt jelenti, hogy az illető szerint lehár zsidó - ez nem értelmezés kérdése! ez tehát burkolt zsidózás"" Szerintem fogalmad nincs miről beszélsz, azt sem tudod mi volt a cikkben. Mondhatnám azt is. Tessék már tájékozódni, esetleg gondolkodni, komment előtt. Előre is köszönöm.

13250 2009.09.01. 10:21:07

Lépcsőházy Kornél még jelenti: Ebben az összecsizsolódásban a belemenés olykor teljesen téves és indokolatlan, de van úgy is, hogy a magamfajta agresszív szemét disznó tudatosan vállalja, mert látja hogy van esély valahova eljutni. Az egészben a vicc az, hogy itt nem is arról van szó, hogy az ember azt a kurva mémjét benyomja a másikba (na jó, lehet hogy arról is ;-), hanem hogy ne csak a szart öntsük egymásra vagy akár egymás mellé, hanem jussunk legalább tisztes egyet nem értésre. Ja! És ez olykor még attól se függ, hogy a másik nézeteivel történetesen vitában állok vagy egyetértek.

15138 2009.09.01. 10:26:50

Nem szeretek senki ellen kommentelni. Még vitatkozni sem, ismerve a dolog lényegét - mindenki az általa hitt jót képviseli és meggyőződése ellen nem fog engedni. Ha egy blog zsidókról szól, attól még nem feltétlen zsidózik. Astrum három posztot tett fel - az elsőről fogalmam sincs, mert MÁR a Szerki ajánlójában volt, és én oda el sem jutottam annyi idő alatt. De valaki a szerkik közül oda kellett, hogy tegye. Nem fogok beleszólni, hogy a szerkik hogyan tegyék a dolgukat, gondolom, hogy létezik náluk is a legjobb meggyőződésük, és pluszban, a valamiféle előírások - a Moszaton kivüliek, nyilván, valamifajta eszmeiseég és üzletileg meghatározott érdekek is. Ehhez hülye vagyok, semmi tényt nem ismerek. (ezt figyeljétek, hogy egyensúlyozok itt...olala...) Általam igen tisztelt bloggerek voltak elégedettek a kitiltással, ezt is el kell fogadni. Utolsó szó jogán: Astrumot én a Jobbik mellett tartottam a fejemben. Zsidózásról, cigányozásról nem tudok - de mivel én magam meg lettem vádolva rasszizmussal, csak annyit tudok gondolni, hogy az a bizonyos határ, ami nincs lefektetve, valamennyiünknél máshol van. És itt jön be az, hogy én egy nagyon toleráns, nyugodt és elégedett társadalomban töltöttem az elmúl tíz évet, ahol a határ még jóval feljebb van, mint mondjuk Magyarországon, ahol már nem lehet számontartani, hány oldalról tépik-cibálják ezt a határt. Ezzel egyet lehet érteni?

15138 2009.09.01. 10:29:05

61-re Egy hétig nyeltem a bánatom. Aztán megírtam ezt a posztot, tudva, hogy megint nem lehetek jó sokaknál, és lehet, hogy kapok a fejemre. De reméltem, hogy valahova eljutunk. Ha máshova nem is, legalább Astrum nem úgy érzi, hogy nem volt egy barátja sem itt, ahol eltöltött ennyi időt.

11213 2009.09.01. 11:06:24

ad 1. kitiltott személyekkel nem beszélünk, mert nincsenek - okkal ad 2. bo-56-nak tudod, az a nagy helyzet, hogy a kommentekért, mmint a blogjában megjelenő kommentekért mindenki maga felel, abba nem szól bele senki ellenben azért, ami nolblog szolgáltatónál megjelenik, mint blog, a szolgáltató felel - ergo töröl, ha oka van rá most volt szerintem

13250 2009.09.01. 11:27:43

natinha! És mi van a nol cikkek alatt megjelenő (a blogok alatt találhatókhoz képest rendszerint nagyságrendileg ocsmányabb) kommentekkel? Nefelejcs! Ha azt a következtetést vontad most le, hogy sehová nem jutottál el, pláne hogy megint ledorongoltak, akkor azt hiszem, tévedsz.

15138 2009.09.01. 11:40:36

Nata, oké. :) Bo-56, nem, nem ezt a következtetést vontam le. :) Igazából akikre dorong-ügyben számítottam, azok vagy itt sem voltak, vagy nem szóltak egy szót sem. (Hülye elképzelés arra várni, hogy bocsánatot kérjenek tőlem...vagy csak tegyenek egy gesztust.)

13190 2009.09.01. 12:00:37

60 -ra! Kedves Astrodust! Szivesen teszek eleget kérésednek, nem tiltottalak le, csak ezt az egy kommented kivettem, melyben egy viccre reagáltál: "Astrum ........Ip szám ------------------------------ Róka 2009. júl. 20., 5:04:32 Bummberg alomlato, :-):-):-):-):-):-) hahahaha.... hihihi..... nagyon vicces kis mese. A tehet aki ellopta nem veletlen cigany volt roka borbe?" Hogy ne legyen értelemzavaró, a tehet helyet értsd: tehenet

11213 2009.09.01. 12:40:53

re 65 azokat a szerkesztők "ápolják" és írtják nem a mi ügyünk más kérdés, hogy néha nagyon sokára ébrednek fel a szerkesztők és veszik elő a bozótkést...

15138 2009.09.01. 12:56:57

65-68 Leesett. A Nol-os cikkek. Na, ott aztán van bozótharc. :)Kell a bozótkés.

15104 2009.09.01. 12:58:59

Nefelejcs azt várhatod mikor tesznek gesztust a nagytudású bölcsek ők a zsenik ők szólhatnak akár az alpári stilusban is !

15138 2009.09.01. 13:38:43

A remény hal meg utoljára... Apukám azt mondta, tegyek meg mindent, és utána már hátradőlhetek, hogy innentől nem rajtam múlik. Néha hallgatni kell a zidősebbekre. :)

60277 2009.09.01. 13:49:57

re-67 """60 -ra! Kedves Astrodust! Szivesen teszek eleget kérésednek, nem tiltottalak le, csak ezt az egy kommented kivettem, melyben egy viccre reagáltál: "Astrum ........Ip szám ------------------------------ Róka 2009. júl. 20., 5:04:32 Bummberg alomlato, :-):-):-):-):-):-) hahahaha.... hihihi..... nagyon vicces kis mese. A tehet aki ellopta nem veletlen cigany volt roka borbe?" """" Bocsánat! De szerintem keversz valakivel. Soha nem beszélnék így. Kérem a blog nevét. mert ezek szerint valaki vissza élt a nevemmel..

60277 2009.09.01. 13:51:16

Natinha! No comment! Véleményed tiszteletben tartom.

12910 2009.09.01. 14:05:40

A helyzet kezd élesedni....nem hiszem, hogy erre szükségünk van.

15138 2009.09.01. 16:26:23

Árpi, én még nem láttam Astrumot ékezetek nélkül írni. Jaj, elfelejtettem neked valamit megmutatni, mindjárt postázom. Yankari, nem értem, hova akarsz kilyukadni...Ha gondolod, írd meg priviben, vagy ide.

13190 2009.09.01. 16:33:55

Meg kell követnem Astrumot vele vitám volt az alábbi postomban, most visszaraktam a törölt bejegyzését is, ekkor elköszöntem tőle személyeskedés miatt, viszont amit az előzöekben tettem fel az nem rá vonatkozik, és mégegyszer elnézést kérek tőle. http://arpapa.nolblog.hu/archives/2009/07/19/Matracpumpa/

15138 2009.09.01. 16:42:55

Na, ez már Astrum. Khm. Nem volt valami kedves. Nyenyenye, brühühü. Árpapa, tudd meg, mennyire tisztellek, bocsánatot nem mindenki tud kérni. Tisztelgek. :)

13190 2009.09.01. 16:45:26

Ez pedig az a bejegyzés amivel összekevertem, mert időben egymás alá estek aznap reggel, a kommentek. Bumberg kommentjait is visszaraktam egy időre. http://arpapa.nolblog.hu/archives/2009/07/19/A_nyul_szabalyozza_a_rokat/

60277 2009.09.01. 16:52:11

re-78 árpapa! Véleményem továbbra is tartom. A célozgatás, burkolt utalás, sunyi és alattomos. Mondandóm minden szava utólag átolvasva is, korrekt és helytálló.

15138 2009.09.01. 16:56:38

78-ra Én ezt olvastam ma, és erre mondtam, hogy nincsenek rajta ékezetek... 79-re És arra mit mondasz, hogy elnézést kértek tőled? A kedvességet is tessék észrevenni...:(

FENTE LEVENTE 2009.09.01. 17:05:12

Velvet-Trend Majd klikk:"Nyár végi ciklon:Jessica Alba bikinis vonulása zárja" Majd görketés lefelé,és a végefelé olvassátok el Johnny T-Bone milyen csúnya szavakkal,ocsmány verset írt nekem.Persze a szerkesztőséget nem zavarja,nem is akarja beosztását a sértegetések ellenére sem bedobni.Há,meg kell ezt szokni.Ennyi.

15138 2009.09.01. 17:18:21

OFF http://velvet.hu/trend/2009/08/30/nyar_vegi_ciklonok_jessica_alba_bikinis_vonulasa_zarja_a_szezont/ Ez lenne a link...Levente, ide hallgass, mindenkit felhúzol, aztán csodálkozol, hogy gorombáznak. Igen, ki kellett volna őket moderálni. De offolni sem lehet... Látom, mindenfelé írsz. Én is kiváncsi lennék a korodra: :) ON

13190 2009.09.01. 17:20:14

Nos mivel már az összes érdekelt olvasta, kiveszem a blogomból Astrumot. Akkor elköszöntem tőle, most is jó egészséget kivánok neki, nem folytatok újabb vitát!

60277 2009.09.01. 17:54:02

Kedves nefelejcs! Szeretném ha az 5-ös kommentet, árpapa írását, eltávolítanád. Mivel hazug, valóságtartalma 0-a. Köszönöm.

20785 2009.09.01. 18:11:48

Én szívesen olvaslak. Érdekel amit írsz. Veszekedni nem szeretek, de naívan érvelgetek, ha van vitapartner, egy ideig...

11692 2009.09.01. 18:16:46

Olvaslak:)

15138 2009.09.01. 18:50:27

Astrum, Árpi kommentjéhez nem nyúlok, csak ha ő kéri. Mert hogy visszavonta. Esetleg beleírhatom, hogy 76-ban visszavonva.... Nincs itt valaki, aki tudja, hogy korrekt ez? Anyám...

15138 2009.09.01. 18:50:53

Kedves Olvasók, köszönöm a visszajelzést. :)

13190 2009.09.01. 20:08:33

Kedves Nefelejcs! Természetesen minden maradjon úgy, ahogy történt! Vannak itt olvasni tudók remélem!

60277 2009.09.01. 21:39:32

Na ja! Úgy is ez a szokás! Mocskolódni az első oldalon vörös 10 centis betűkkel. Majd a helyreigazítást az utolsó előtti oldalon, 3 milliméteres betűkkel jelentetik meg. Korrekt!

hello 2009.09.02. 00:03:11

Végigolvasva a kommenteket is vártam, hogy valaki másnak is feltűnik egy dolog Astrum kitiltásának indoklásával kapcsolatban. 49-ben Natinha egy teljesen logikátlan, téves meghatározást ad a zsidózásról és a rasszizmusról. Leharról mindenki tudja itt, hogy zsidó. Hogy miért? Posztjaiban ő maga így azonosítja magát, Izraelben él, stb. Lehar népének hívni a zsidókat se nem nyílt, se nem burkolt zsidózás, egyszerűen szinonimát használt a szerző. A rasszizmus sem egyenlő azzal, hogy valakit a származásával azonosítunk kedves Natinha. Ha azt mondjuk X zsidó, Y magyar, Z pedig ír katolikus az nem rasszizmus. Ezt rasszizmusnak minősíteni egyfajta vulgár PC hepciáskodás, ami nagyrészt megakadályozza az értelmes vitát errefelé. Elég szomorú, hogy a kommentelők nagy része simán elfogadja ezt a hibás értelmezést.

13190 2009.09.02. 07:47:55

Az 5. kommentben céloztam valamire, a 67 -ben belinkeltem, a 76 -ban elnézést kértem érte, minden itt történt, ebben a blogban, hasonló nagyságú betűkkel és felületen. Ha valaki a kinyújtott kezet nem fogadja el, az rátartozik: Szokott ilyen történni ebben az országban mással is.

15138 2009.09.02. 07:52:41

Hello, 52 és 62...Köszönöm, hogy mondod, már kezdtem magam nagyon hülyén érezni.

15138 2009.09.02. 07:55:43

Astrum, ne moss össze mindenkit. Árpapa korrekt volt. Ha nem is nyújtasz kezet, legalább értékeld légyszíves. Milyen pedagógia az, hogy a jót is büntetjük? Akkor egy idő múlva már nem lesz ember, aki elnézést kér...nem szeretnék olyan helyen maradni.

60277 2009.09.02. 09:46:26

re-92,93,94 Sajnálom hogy nem érted. Aki olvassa a blogot az elején találkozik egy hazugsággal /5/. Majd megint egy hazugsággal /67/. Elnézést kér a /76/ ban. Gyengébbek kedvéért muszáj időrendi sorrendre hivatkoznom. Miért nem kérhetem egy hazug ember, rágalmazásainak, mocskolódásának törlését? MOSZAT szabályzatába ütközik amit csinál + jóízlésbe. Ellenkező esetben én magam kérném a kommentjeim törlését. De ugye nem vagyunk egyformák!

60277 2009.09.02. 09:53:22

re-91 Sok minden történt a nol-on. Nata és számos nicken publikált írásai olyanok, amilyenek. Magam részéről kerülöm a vele való 'beszélgetést'. Nem láttam eddig sem értelmét...

15138 2009.09.02. 11:54:34

95 Én ismerem Árpapát. Ezért nem hogy nem feltételezem róla, hanem meg vagyok győződve a jóhiszeműségéről. Azért tévedni egyelőre emberi dolog. Elnézést kérni meg - mostanában - már majdnem ember feletti.

60277 2009.09.02. 12:25:15

re-97 Oké! Te ismered. Gondolom az a több száz olvasó is aki olvassa a blogod. Tévedett volna? 5-ös kommentben leírja hogy cigányozom /ez lehet tévedés/. 67-es kommentjében is csak tévedett. Nem vette észre azt ami mindenkinek kiszúrta volna szemét. Természetesen itt is a jóhiszeműsége és ártatlansága merül fel. Nefelejcs! Azt nem látjuk meg amit nem akarunk! Pontosan az a mentalitás az ami tönkrevágta a baloldalt. Ez a téves elvi azonosulás képzi alapját a mutyiknak és gaztetteknek. Móricz Zsigmond - Rokonok

15138 2009.09.02. 13:34:02

Hello, javítva. :) Astrum, ne fájdítsd tovább a szívem.

45714 2009.09.02. 17:51:26

Én is a többszáz olvasóhoz tartozom Astrodust, nem történt semmi különös, ami minden nap ne történne meg, valaki úgy érezte hogy zsidózoll, te meg azt mondod hogy nem.. Egyvalaki bocsánatot kért, és most ahelyett hogy elfogadnád, ágálsz ellene.. nem vagy egy könnyü ember.. ( bár lehet, ezt is visszautasítod )

FENTE LEVENTE 2009.09.02. 20:41:51

OLVASSÁTOK EL A Puk.hu-on hány FENTE LEVENTE SZÓRAKOZIK.M.RÁTOR KÖZBEN EGÉSZ NAP NAPOZIK?

FENTE LEVENTE 2009.09.02. 20:45:04

Friss kommentek:Ismét barátok közt

13124 2009.09.03. 13:01:08

85. és 86.-hoz csatlakozva............. Plusz még ölellek is meg (Fics után szabadon)..... pusszantalak......... TE, Te kis békagalamb :-)))

Évi 2009.09.03. 21:10:02

Drága Nefelejcs! Bocsásd meg, de a blogodban egy bizonyos témában támogatom Astrum-ot.

15138 2009.09.03. 22:05:08

Évi, váljon egészségedre. :) Támogatásban nincs szabályozás. Gorombázni nem szabad.

FENTE LEVENTE 2009.09.04. 18:34:26

Névnapi Köszöntő Mentovich Ferencnek (Fentésen) Kedves jó barátunk,Francisce Mentovich! (Arany János és Szász Károly) Fejen ne találjon egy halálos kavics, (Fente Levente) Sőt a gondok felé még csak ne is konyíccs, (Arany János és Szász Károly) De szorult helyzetekben magadon segíts. (Fente Levente) Hanem legyen élted az üdvtől otromba, (Arany János és Szász Károly) Kívánom én neked"öreges"koromba. (Fente Levente) Gyönyöreid háza sose düljön romba, (Arany János és Szász Károly) Öleljen át vígság:s essél a karomba. (Fente Levente) Miképpen Aeneás bujdosott Trójából: (Arany János és Szász Károly) Úgy jöjjön elő élő"kis"a pólyából; (Fente Levente) Legyen élted szép fa,mit nap s szellő ápol, (Arany János és Szász Károly) Majd szivárványszínű csendes eső csápol. (Fente Levente) Fa,melynek gyökerén nem rágódik féreg, (Arany János és Szász Károly) Józanságot és csak szeretetet mérek, (Fente Levente) Mert a barátság és szerelem testvérek, (Arany János és Szász Károly) Belőlük földnek millió ikret kérek. (Fente Levente) Sose törjön félre kedved csizmasarka, (Arany János és Szász Károly) S ne tapossa össze,vadult birka-marha, (Fente Levente) Ne legyen életed rövid,mint nyúl farka, (Arany János és Szász Károly) Fuss barátom fuss,mert ravasz lány a szajha. (Fente Levente) Boldogságod fénye legyen szép szivárvány, (Arany János és Szász Károly) Hisz jő az idő,csak a végét kivárván, (Fente Levente) Ne bántson a métely,se másféle járvány, (Arany János és Szász Károly) Tekintsen rád sötét halál félve,árván. (Fente Levente) Élj soká,barátom,becses kontentumod (Arany János és Szász Károly) Szeretni jót,rosszat bár azt szörnyen unod, (Fente Levente) S ha végtére elér emberi fátumod, (Arany János és Szász Károly) Isten ad halált,és vele a dátumod. (Fente Levente) Ezeket szörzötték egy hideg szobában, (Arany János és Szász Károly) Arany és nagy Fente rímeik javában, (Fente Levente) Továbbá Szász Karli,gondolván magában, (Arany János és Szász Károly) Jó költők bandában,-járván Ugandában. (Fente Levente)

11639 2009.09.04. 20:07:05

Csak most fedeztem föl ezt az öncenzúrát. Sajnálom, nagyon. Remélem, elmúlik, hamar.

39424 2009.09.05. 08:58:25

azt mondtad h vissza szok jönni a kedved....

13020 2009.09.07. 11:08:08

Nefelejxs ! Soha ne méricskélj, ird le / de azonnal / az eéső intuició a jó. ölellek.

13190 2009.09.09. 17:24:28

Helló Nefi! Csak erre jártam, bekukk!
süti beállítások módosítása