Nefelejcs blogja

Jó tett helyébe jót várj

Jó tett helyébe jót várj

A mi kutyánk kölyke

2009. március 06. - Vörös Nefelejcs
Magyar Gárda, félek tőled.

Láttatok már kereszteződést. A férjem elnézte, és jobbra kikanyarodott az egyik béna egri - azóta már körforgalommá átgyúrt- kereszteződésben. A balról érkező motoros nem hogy lassított volna, még gázt is adott, ezt is ismeritek. Dudált, az öklét rázta, férjem kezdte volna a keserédest, mikor felismerték egymást, és az öklök tenyérré, az arcok mosolygóssá,az ökölrázás barátságos integetéssé vált. Barátjával azóta is mesélgetik a kedves történetet...

Hát igen. Ez így egész más. Ha barát az agresszív motoros, és barát a vak autós. Barátság, béke, jópofi.

Ha a testvérem lenne Gárdista, leülnék beszélni vele. Végighallgatnám, mert lenne értelme, hogy megtudjam, mi vezeti teljesen más útra, mint engem. Ő meg elmondaná, mert számítana neki, hogy félek-e tőle, hogy egyetértek-e vele, hogy akarom-e, hogy védjen.

Jön a hétvége. Arra gondoltam, nyugodtan elbeszélgethetnénk erről, mint otthon, a konyhában. Mint barátok közt. Ha számít, hogy mit gondol egy nyuszi.

Tehát én a nyuszi, kezdésnek azt mondom, hogy Magyar Gárda, félek tőled.

Mit mondasz erre?

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosnefelejcs.blog.hu/api/trackback/id/tr528289056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12696 2009.03.06. 16:00:39

Egyértelmű !

12656 2009.03.06. 16:16:00

ebben az esetben nem egy motor és egy autó keresztezi egymás útját. ennek a "testvér"-nek pontosan az a célja, hogy félelmet keltsen, vagyis nincs miről beszélni vele!

15138 2009.03.06. 16:25:38

De hát testvér. A szomszéd. A volt tanárom.

12009 2009.03.06. 16:42:05

Jó. Nem sok Gárdista jár erre. Ha gondoljátok, akkor én leszek a Gárdista. Indulhat a dolog? Várom a kérdéseket :)

15138 2009.03.06. 16:45:44

Első kérdés, hogyhogy te már itt vagy? Még be se fejeztem a takarítást!!

13022 2009.03.06. 16:52:01

a gárdisták jó része önmegvalósítási gondokkal küzd, ezért élvezi az egyenruhásdit, a vonulósdit, az alakulósdit, mégha egyszerre lépni nem is tud. ehhez járul még torz világképe, ellenségkép képzési kényszere, csordaszelleme. nem igazán lehet vele miről beszélni. még ha a szomszédom is, ha a volt tanárom is.

15138 2009.03.06. 16:56:03

Na, amit írsz, pont attól vagyok én betojva. Kérek hozzá ideológiát. Értelmet. Nem adtok esélyt ennek?

12656 2009.03.06. 17:09:00

persze, hogy van ideológia, és valamiféle értelem is. az értelmét már az előbb leírtam, az ideológia meg számomra idegen. re 6, "még ha a szomszédom is, ha a volt tanárom is." egyet értek!

15741 2009.03.06. 17:11:15

Jól fogalmaztad meg a kérdést, hogy mit mondok erre? Félsz a rendőröktől, katonáktól. postásoktól, kéményseprőktől, Lungo Drom tagoktól, balatoni halászoktól? Miért pont a Gárdától kell félned, mikor még bizonyítottan semmi erőszakos cselekményt nem követtek el? Vannak mások, akik naponta bűnöznek, de tőlük nem félsz? Kérdések, amelyekre Te más válaszokat adsz, mint én. Nem meglepő, tudjuk, hogy ebben nem értünk egyet! Szerintem a Gárda nem az ok, hanem az okozat. Nem kell erről vitáznunk, csak elmondtam, amit gondolok! Üdvözöl: Freeman44

12009 2009.03.06. 17:11:58

5 Én? Hát nőnap lesz. Itt az oroszoknál rövid nap van. És háromnapos hétvége, mert az itteni törvények szerint ha az ünnep hétvégére esik, akkor a hétfő az szabad. 6 Ne haragudj, de előítéletes vagy. Nem hiszem, hogy önmegvalósítási problémáim lennének, informatikus vagyok egy nagy multinál. Igaz, katona nem voltam, de mindig is vonzódtam az egyenruhákhoz. Ellneségképre lenne szükségem? Nem és csak azt szeretném, hogy a cigányok ne lopják szét a kertem, amíg én dolgozom, hogy a feleségemnek a kislányomat az ovodóból ne kelljen hetente tetvesen hazahoznia. Ami miatt beálltam a gárdába, az az volt, hogy előttem törte fel két cigány az autómat és mikor megakartak állítani, megvertek. Mikor a rendőrségen jelentettem, azt mondták, felveszik a jegyzőkönyvet, de tenni nem sok mindent tudnak. Legalább húsz tanú fogja állítani, hogy ott sem voltak akkor. Nos, ezért gondoltam, hogy ha az állam nem tud rendet tartani, akkor majd én. Gondolom, veled ilyenek nem történtek, ezért itélsz annélkül, hogy kérdeznél. Ez már eleve nem szép dolog.

12656 2009.03.06. 17:12:07

és visszatérve a motorosra, az agresszivitást én egy baráttól sem fogadom el. a barátság lenne a mentség?!

13190 2009.03.06. 17:14:40

Ők azok hétvégeken festék fegyverekkel harcolnak, militánsok, komolyan veszik a Rambót, általában szürke hétköznapi emberek, egyszer már előhoztam példának akkor félreérthető volt, tehát ők olyan emberek aki meghúzzák magukat, akiket észre sem vesznek a lányok, akik készülnek valami nagy dobásra, mint a Földrengés Los -Angelesben, a behívott tartalékos katona, aki egy egyszerű bolti eladó volt, aztán egyenruhában kijött belőle az állat. Szerintem szükség lenne valamilyen honvédelmi képzésre, és tartalékos képzésre is, ezt a hiányt próbálja pótolni ez a gárda valami, ha állami kézben lenne, semmi kifogásom nem lenne ellene. A temetésen vajon miért nem merték képviselni magukat? Ez a legárulkodóbb jel, és ez teszi őket félelmetessé, nem azért, mert annyira jó gyerekek, hanem pontosan azért, mert kiszámíthatatlanok, nem ismerjük a szabályzataikat, törvényeiket, céljaikat. Egy katonát azért behatárolnak a szabályok és törvények. Ezek annyira katonák, mint én szűzlány! Ne félj tőlük!

13022 2009.03.06. 17:15:05

garnicsár, eltévesztetted a házszámot. a 6 nem egyenlő a 9-el.

12009 2009.03.06. 17:25:36

13 Az tény, hogy hat nem egyenlő kilenccel. :) Ha elolvasod a négyet, akkor én most itt Gárdisat vagyok és megpróbálom elmagyarázni, mi vitt rá engem. És mivel te voltál éppen támadásban az én hőn szeretett Gárdám ellen, a te hozzászólásodat pécéztem ki. Na, visszavágsz? A 9 re meg nincs mit mondanom. Egy vélemény. 12 Igen, valószínüleg igazad van. Sok emberben benne van genetikailag a militáns dolgokhoz való vonzódás. A kötelező szolgálat eltörlése, a tartalékos képzés megszüntetése ezekben az emberekben kielégítetlen vágyakat hagyott. Így-vagy úgy, de megoldják. Sokkal jobb lenne, ha az állam szervezne valamilyen nemzeti gárdát az amerikai példára, de hát se tehetség, se pénz rá. Aztán abban is igazad van, hogy alapjában véve gyávák is, igazából nem hiszem, hoyg olyan félelmetesek lennének. Persze, a szakállas, tornából felmentett civilek biztosan berezelnek :)

15138 2009.03.06. 17:25:56

Hú, pedig csak kicsit mentem el... Gondolat, a történet azért került a poszt elejére, mert oda akartam kilyukadni, hogy baráttól elfogadsz olyat (kivág eléd), amit idegentől nem. Ezek szerint nem voltam nagyon explicit... Gorombaságot senkitől nem fogadok el. Vagy agresszív leszek, vagy elmegyek. Attól függ, mennyire vagyok megijedve.

15138 2009.03.06. 17:28:25

Freeman44, a Gárdától azért félek, mert rossz a sajtójuk, enyhén szólva is. És a képeken ijesztőek. Amúgy, akiket felsoroltál, azoktól nem. És a poszt azért van, mert beszélni akarok, őket hallani, nem hitelüket vesztett (a szememben) újságírókat. Meg mert itt lehet névtelenül kérdezni. :)

15138 2009.03.06. 17:30:17

Granicsár, akkor már én meg sem kérdezem.. Te nem vagy katona? Hogy én miért hittem?...

13922 2009.03.06. 17:30:45

13.gárdista, át akarjátok venni a rendőrség szerepét, ti akarjátok a törvényt képviselni?

15138 2009.03.06. 17:31:50

Árpapa, az nem jó ötlet, temetésre menni, nagy balhé lett volna belőle. Esetleg képviselhettették volna magukat... Ez a Gárda nem a régi Munkásőrség helyett/mögött lenne? Ifjú Gárda... Hiányzik az embereknek valami. A férfiaknak meg, hogy tudjanak tenni. Nem?

13922 2009.03.06. 17:32:06

no, ez Granicsarnak szól! :)

14642 2009.03.06. 17:53:10

Ne haragudjatok. SZERETNÉK KÉRDEZNI VALAMIT! Kivel szeretnétek találkozni este egy sötét sikátorban? a. 4 gárdistával b. 4 rendőrrel c. 4 politikussal /szdsz/ :) d. 4 jól szituált aranyláncos romával.

15138 2009.03.06. 18:07:55

Én négy rendőrrel. A négy politikusnak meg nem ajánlom, hogy velem találkozzon.

15138 2009.03.06. 18:08:22

Missing, de jó avatarod van/lett!!

10306 2009.03.06. 18:16:34

sajnos a gárda, már a választott külsőségeivel is csak rossz érzéseket tud bennem kelteni, és ehhez nem is kell messzire visszanézni a történelemben:(

15138 2009.03.06. 18:32:27

Végülis, ki a példaképük?

12009 2009.03.06. 18:41:12

17 Voltam. Kiszuperáltak mert túl nagy volt a légnyomás, amikor a BMD alatt robbant egy akna. 24 évesen, századosi rángban :) De attól, hogy hord az ember egyenruhát vagy sem, nem változik semmi. Aki katona, az mindig katona marad. Aki meg nem az, annak lehet bármilyen flancos egyenruhája, az csak egy civil. 18 A rendőrség képviseli a törvényt? Én nem érzem úgy, hogy biztonságban lennék. Saját tapasztalatból. Jogom van az önvédelemre, a saját és a családom megvédésére. Ha az állam nem képes rá, márpedig én nem érzem, hogy képes lenne, akkor igen, megszervezzük mi magunk is. Egyébkén ebben mi a fura? A központosított rendőrség huszadik századi találmány. Addig a közösségek maguk gondoskodtak a rend fenntartásáról. Nem akarjuk képviselni a törvényt, mert a törvény akkor jó, ha engem véd és nem azokat, akik erőszakot alkalmaznak. Nem lépünk fel sehol senki ellen. Mi csak masirozunk, hogy tudassuk azokkal, akik a törvényt semmibe veszik, kijátszák, hogy mi is vagyunk, mi is sokan vagyunk. Itt nem elsősorban a cigányok ellen, hanem a cigány bandák ellen. Meg általában minden banda ellen. A bűnözők szervezkednek, mi, rendes, békére vagyó polgárok is szervezkedünk, ha már a pénzünkön fenntartott állam nem tud megvédeni bennünket. Ami meg a sajtót illeti, hát mi lettünk a fekete bárányok. Nem érdekes, meg kell nézni ki ír rólunk. Mind értelmiségi szép lélek.

12009 2009.03.06. 18:42:03

22 Zsanett is szembe ment öt rendőrrel :D

12009 2009.03.06. 18:43:20

24 Mi baj a külsőségekkel? És miért kelt benned rossz érzést?

12214 2009.03.06. 18:45:07

21-re: nem szeretnék este sötét sikátorban járni.

15138 2009.03.06. 18:47:18

Ki az a Zsanett? 24 évesen százados? Most játszod a Gárdát még mindig, vagy tényleg velük vagy? Moszkvából?

12009 2009.03.06. 18:47:21

25 Keressük a példaképet. Sokan ránk akarnak erőszakolni mindenféle ideológiát, de nem megyünk be az utcájukba. Hogy kit keresünk és miért? Olvassátok el ezt: http://index.hu/belfold/2009/03/06/egy_zsenialis_vezer_vezethetne_ki_a_bajbol_a_magyarokat/

12009 2009.03.06. 18:50:57

30 Hát nem tudod ki a Zsanett? Belebukott az ügybe az egész rendőri vezetés. Állítólag, még nincs vége az ügynek, most vagy két éve öt rendőr megállította a Kálvin térnél és kettő megerőszakolta, a többiek nézték. Nagy botrány volt MO-n belőle Igen, 24 évesen. Dehogy vagyok velük. Élő gárdistát még nem láttam :) Viszont nem hiszem el azt a sok zödlséget, amit a balos sajtó terjeszt. Az egész baloldalnak szüksége van mumusra. Politika az egész. Szóval most olyan álGárdista vagyok :D

15138 2009.03.06. 18:51:00

29. Gigi, nem ér, kikerülted a kérdést. Astrum meg már jöhetne a megfejtéssel...

15138 2009.03.06. 18:54:24

32. Pedig már majdnem kezdtem örülni, hogy tőled nem félek. 24 évesen nem lehet valaki százados... végzel hadnagy, főhadnagyként 22 évesen...két év múlva máris százados?

15138 2009.03.06. 19:02:30

31-re megnéztem a linket. Most ettől nem tudok majd aludni. Hol van Erlauer, ő még egyet is értene?

13022 2009.03.06. 19:04:03

nefelejcs: nem minden előléptetés történik "soron". különösen afganisztánban nem.

13022 2009.03.06. 19:05:33

granicsár: kivételesen arra kérlek, tartsd meg az inkognitódat. majd, később, máshogyan.

14642 2009.03.06. 19:05:34

:) Nincs megoldás. Mindenki maga döntheti el kitől fél. Ami a gárdát illeti! Még nem is volt egyenruhájuk csak hírből ismerhette őket mindenki. amikor már nácik, rasszisták voltak. A támadás egyértelműen szdsz-es körökből indult el. Amúgy minden elismerésem Vona úré! Igazi üzletember! Felfogta, érvényesülni úgy lehet ha talál egy mások által elhanyagolt nem forgalmazott :), képviselt területet amire igény van. Mivel a magyar többséget senki nem képviselte, elkezdte ő. Ennyi az egész. Jó időben, jókor, jó lóra tenni. Sikerült! Talán azért lábad könnybe a szeme a falun élő 60-80 éves embereknek és integetnek nekik.

12009 2009.03.06. 19:08:18

34 21 évesen végez az illető. Aztán úgye vannak helyek, ahol szaporán hullanak a csillagok meg az parancsnokok. Három hónap után már főhadnagyot csináltak belőlem, Aztán rá egy évre meg ugye "nyomott" a pozició meg hát jól is csináltam a dolgokat, soron kívül előléptettek meg adtak egy nagy bigyót. Na de nem erre vagyok a legbüszkébb :( Miért is félnél tőlem? Nem akarlak én bántani :) Sőt, azt szeretném, hogy ne félj és még közeldbe se kerüljenek olyanok, akik bánthatnak. Honnan veszik azt, hogy a Gárda bántani akarjak a nőket?

12009 2009.03.06. 19:09:31

Én a négy rendőrtől félnék. Eppen olyan banditák, mint az aranyláncosok, csak őket a törvény védi :(

15138 2009.03.06. 19:13:07

Tudtam!! Intruder, a te avatarod mi lenne, nekem az is olyan katonaisos. Ikus. Katonásas. Katona-sas? Vagy van még egy Suzuki moci, ami Intruder...

15138 2009.03.06. 19:13:42

Astrum, ezt most nem nagyon fogtam, hogy az időseknek miért lesz párás a szemük...

15138 2009.03.06. 19:15:16

36, ki volt Afganisztánban?

15741 2009.03.06. 19:18:35

Természetesen vitatkozhattok a Gárdáról! Viszont Granicsarnak igaza van, nem az egyenruhától katona valaki! Ezen a lapon inkább a Gárda ellenzői találhatók és ez tekintve a NOL irányultságát rendben is van! A tapasztalat és a tények talán még az elvhűeket is gondolkodásra késztetik, ugyan kitől is kell félni? Nem kérek többet, mint őszinteséget és gondolkodást a tények tükrében. Lehet, máshol a nézeteimmel nagyobb sikert aratnék, de kövezzenek meg érte, az eltöltött rövid idő alapján szeretek itt lenni. Ráadásul kedvelem a vitákat, amit nem tudok olyan helyen folytatni, ahol mindenki egyetért velem! Igazi mazohizmus a részemről!

15138 2009.03.06. 19:21:29

44. Nem teljesen igazad van. Én is azért feszegetek néha dolgokat, és nem hagyom faképnél pl. Erlauert, mert mást mond és gondol, mint én. (meg mert egyáltalán szóba áll velem) És nemcsak a Gárdáról, de a Gárdával is vitatkoznék. Kicsi-picit. Amíg ilyenek, mint te. De nem jön senki...

14642 2009.03.06. 19:25:06

Rákóczi szabadságharc. Javában dúlta a falut, rabolva, gyilkolva, gyújtogatva a labancok. Mikor a kertek alól rajtuk ütött a kuruc. Nos akkor sem a labancoknak integettek...

12009 2009.03.06. 19:30:21

44 Te Gárdatag vagy? Vagy csak szimpatizáns?

15741 2009.03.06. 19:30:33

Kedves Nefelejcs! Nem vagyok Gárdista, valószínűleg nem is leszek. Vitatkozz velem bátran, mert látom jó oldalaikat is. Nekem ez a szervezet nem egy náci horda, én hazafiaknak nevezem őket! Ki nem állhatom a dogmákat és a tabukat. Logikusan, józan ésszel sokkal többre megyünk! Ezért is hívom magam szabad embernek, mert tudom, hogy jogom van kérdezni, kételkedni és vitázni! :-)

15138 2009.03.06. 19:33:17

Alakítsunk pártot. Vagy szakszervezetet...

12009 2009.03.06. 19:36:39

Inkább egyházat :) Lehetnék főpap? 48 Na, akkor át is adom neked a Gárdista szerepét :)

12296 2009.03.06. 19:41:18

És a Moha és Páfrányt én kértem nekem Missingnél, approximatíve. És Off.

13709 2009.03.06. 19:42:30

Granicsar! Mit tesztek azokkal a "bajtársakkal", akik önhatalmúlag kezdenek igazságot szolgáltatni? Mit tesztek akkor, amikor ez egy félkatonainak sem mondható szervezet és a tagok is kiszámíthatatlanok. Mit tesztek, ha egyesek - pl. épp most olvastam a Pátkai Molotov-koktélgyártó kisiparosokról, akik "mellesleg" a helyi Polgárőrség tagjai voltak és úgy döntöttek, elég volt a helyi romákhoz köthető lopásokból, önállósították magukat - a mundér mögé bújva "csak" ideológiát keresnek jól fejlett pszichopátiájukhoz? Mit tesztek, ha egydszercsak nekik is elmegy az eszük és a betegség győzedelmeskedik felettük? Lesz felelősségrevonás, vagy a mundér becsülete ott "is" fontosabb lesz? vagy mit teszel, ha egy ilyen pszichopata - esetleg - éppen ellened fordul? Mert kevesli a finomabb módszereket? Mint pl. vonulgatás, ijesztgetés? Mond csak, mit teszel akkor, ha nem tudod visszagyömöszölni a szellemet a palackba? Vállalod????

13709 2009.03.06. 19:45:45

50-re Aha!! Látom, már leadtad a szerepkört, nem csodálom.....

12296 2009.03.06. 19:46:47

27. Zsanett bizti, hogy csak szembe? :)) 44 Freeman: Rád, mint fotósra, szimpatizánsra talán hallgatnak ezek a gárdisták, vagy mik. Mondd már nekik, hogy - " Barátságos arcot kérek!" : ))))

15138 2009.03.06. 19:50:59

Mikipapa, Freeman44 nem Freeman a fotós. Ketten vannak...

15138 2009.03.06. 19:52:42

Valéria, a kérdések maradnak, hátha jön valaki a Gárdából. Granicsárral meg egyházat alakítunk. Vagy bankot!! Az még jobb Nem, ahhoz sok engedély kell. Miért kell, hogy mindig neki legyen igaza? Egyház.

12009 2009.03.06. 19:55:10

52 Na ezt még felvállalom. Mint minden szervezetben, katonaiban, félkatonaiban is vannak olyan elemek, akik bűnt követnek el. Polgárit vagy csak a szervezet szabályzata ellenit. Minden szervezetnek léte függ attól, hogy ezeket a dolgokat megtorolja. A parancsnok hatalma nagyrészt abban áll, hogy kegyetlenül és következetesen megtorol minden függelemsértést, minde olyan cselekedetet, ami a hatalma ellen irányul Egy katonai szervezetben csak a parancsnok adhat ki parancsot. Ha erre nem képes, akkor szabályozva van a parancsadási rend. Ha pedig egyenruhás szervezetre akarsz gondolni, akkor ott van neked a rendőrség fellépése. Láttam a tv-ben, szintiszta banditizmus volt. A helyzet az, hogy ha akkor ott vagyok, nem hiszem, hogy a kődobálóktól féltem volna, hanem inkább a megbillincselt emberken ugráló, simaszkos állatoktól. Annyira undorító volt. Mint mondtam, nem a bandítáktól félek, hanem az egyenruhába bújtatott banditáktól. A mi szervezetünkben nincsenek ilyen banditák és ha lesznek, akkor kivetjük magunból őket. Most igazán a provokároroktól félünk, akik beépülnek a sorainkba, hogy aztán a mi nevünkben provokációt kövessenek el.

13709 2009.03.06. 19:57:55

38-ra Astrum! a vidéken élő öregek bepárásodó tekintetéről nekem inkább Rózsa Sándor és Robin Hood jut az eszembe!! Szegény öregek! Szegény sajnálatraméltó falusi, vidéki emberek! Sajnos nagyon kevés értelmes információ jut el hozzájuk a kocsmákba és a szélső csak úgy arat náluk!! A Vonára pedig nem lennék büszke! Szerintem nem mindegy, hogy milyen társaságnak vagyok a vezére. Vagy mindegy milyen áron, csak én legyek a kakas a szemétdombon? Orbáni tézis!

13709 2009.03.06. 20:00:59

57-re Hát erre céloztam... akkor hogyan tovább? A te neved is ott fog "ragyogni" azon a dicsőségtáblán, amit utólag lehet, hogy szeretnél eltüntetni! Felvállalod?

12009 2009.03.06. 20:11:20

59. Hát ha meggondolom, a nagy forradalmárok is banditák voltak. Sztalin bankrablásért ült Turuhanszkban. Voltam ott, pocsék hely. Mit hogyan tovább? Gondolod, hogy egy megváltozott világban az értékek nem változnak meg? A háborúnak, a káosznak más az értékrendje. Ne ítélj a mostani értékrended szerint meg olyan cselekedeteket, amelyek más körlülmények között történtek. Vagy te szived szerint leültetnél minden katonát, mert embert ölt? Na de most már tényleg elég ebből a szerpből :) Azt azonban látom, hogy előítéletesen érveltek. Nem a mondanivalóval van bajotok, hanem azzal, akik mondják. Ne arra figyelj, ki mondja, hanem amit mond. Ez a vita alapfeltétele. Egy apagyilkosnak is lehetnek helyes gondolatai és egy filozófia professzor is mond oltári baromságokat.

12656 2009.03.06. 20:17:52

re 21, ha választhatnék, senkivel sem találkoznék sötét sikátorban, imádom ilyenkor a magányt! egyiktől sem várhatok semmi jót! annyival egészíteném ki, hogy az szdsz említése részre hajló, nálam ez pártfüggetlen!

12009 2009.03.06. 20:20:34

56 Valéria. Alakítsunk bankot inkább. Te ugyis svájcban vagy, annak jó a híre. Én meg majd küldöm a vastag bukszáju oroszokat a bankunkba :)

12296 2009.03.06. 20:21:39

55-re. Ezer bocs. Éreztem én, hogy... De ha meglátok még egy mikipapát, én .....olat teszek

12009 2009.03.06. 20:22:33

Hát én inkább a politikust választanám. Jönnének szembe velem a sötét sikátorban, ahol senki nem látja. Uh, de kiélném magam, egy kis veselerugdosás, egy kis arcbataposás, gyomrozás és aszflatba vert orrocskák... Ummm....

13922 2009.03.06. 20:24:56

Szóval, Granicsar tiszteletes úr, milyen kisegyházat alapítasz? :P

15741 2009.03.06. 20:25:39

Köszi, de a szerepkört nem kértem, én csak dumcsizok!:-) Kérek mindenkit, ne keverjen össze Freemannal a fotóssal. Már írtam az üzemeltetőnek, hogy nevet szeretnék változtani, mert nem szeretnék szegény Freemannak kellemetlenséget okozni. Gondoltam, Freewolf leszek, de mejd meglátjuk, mi jut nekem! Ami a Gárdát illeti. Lehet agyalni, feltételezni, elképzelni és félni, de azért maradjunk a tényeknél, hiszen a mi lenne ha..... nem működik! Nem követtek el semmiféle erőszakos tettet. Meglátásom szerint a hatalom anomáliái miatt alakultak önvédelemből. Ezt inkább becsülöm, mint támadom! Tehát semmi nincs a rovásukon, de minden hivatásos rettegő fél tőlük. Visszautalnék az előző kérdések egyikére: Kivel találkoznál szivesen egy sikátorban? Gondolkodj el rajta! :-)

12214 2009.03.06. 20:29:20

33-ra: dehogy kerültem ki. Nem kell sötét sikátorokban mászkálni, és nem lesz baj. Ebben benne van az is, hogy egyikkel se szeretnék találkozni sem ott, sem máshol. Mindtől félek ugyanis.

12009 2009.03.06. 20:31:52

65 Főtiszteletes esperes bíboros :) És nem kicsit, hanem nagyegyházat. De azt hiszem, mégis inkább bankot. Na nem rabolni, mert az nem üzlet, hanem alapítani :D

12009 2009.03.06. 20:33:43

67 És a félelmeiddel élsz? Nem teszel semmit, hogy megszabadulj tőlük és szabadon, rettegésmentesen tudj élni?

12214 2009.03.06. 20:36:07

68-ra: á, nem is tudom. Most nem lennék bankáros sem.

12214 2009.03.06. 20:37:44

69-re: dehogynem. Nem járok sötét sikátorokban. :DD Ja, és blogolok. :)))

15138 2009.03.06. 20:40:07

69. Dehogynem teszek. Idejövök, és bátran névtelenül rákérdezek. Terápiásan. Csak nem jött senki... de legalább nem vagyok egyedül. :))

12009 2009.03.06. 20:44:31

72 Egyszer mindenkinek végig kell menni egy sötét sikátoron....

15138 2009.03.06. 20:48:13

Ja, hogy nem az én félésemről van szó? :) Apám mindig mondja, hogy némelyik nő mind egyforma. Szia, Gigi....

12214 2009.03.06. 20:48:44

Miét kéne, Granicsar?

12214 2009.03.06. 20:49:36

Szia, nefelejcs. :)))

12009 2009.03.06. 20:56:26

76 Miért ne? :) Mondjuk mert az élet nem habostorta és a nemzetközi helyzet fokozódik.... 75 A nők nem egyformák :) Csak nagyon hasonlóak ....

12214 2009.03.06. 20:59:39

78-ra: Na, ez nem ér! :))) Ennél komolyabb érvet kérek. :))

12656 2009.03.06. 21:07:57

re 66, valóban lehet agyalni, elképzelni és félni, lehet a hatalom anomáliáira hivatkozni. a kérdések : miért vonulnak? mi a céljuk? hová tartanak?

12009 2009.03.06. 21:08:17

79 Miért kellene komoly érv ahoz, hogy egy sötét sikátorban találd magad? Egyszerűen csak ott vagy és kész. Az élet nagy rendező ám... Nem kell hozzá csak egy sikátor, van belőle, sötétség, az is akad és egy nőci, aki eltévedt.... Az sem nagy dolog a nőknél :)

12009 2009.03.06. 21:11:39

80 Hát ez az!!! Végre, valaki feltette a megfelelő kérdéseket. A válaszom: nem tudom. Lehet, hogy ők sem tudják. Egy biztos, féltek tőlük, mert nem tudjátok a következőket Miért vonulnak? Mi a céljuk? Hová tartanak? Mások meg az idegenektől félnek, mert nem ismerik őket. Megint mások pedig a különös életmódot folytató honfitársiktól, mert nem ismerik őket. Fortélyos félelem igazgat....

12214 2009.03.06. 21:16:47

81-re: na, ez már jobb. :)) Nekem elég jól kiszámított életem van, kevésbé valószínű, hogy olyan helyre tévedjek, ahova nem akarok. Nem mondom, hogy tudok vigyázni magamra, mert igazából senki se tud. Ha pedig mégis egy sötét sikátorba keverednék, nem az lenne a legfőbb gondom, hogy ki jön velem szembe.

12214 2009.03.06. 21:17:50

Még annyit: egy ilyen kérdés feltevése eleve nevetséges. Sőt, mondhatnám, provokatív. Abszurd. tehát értelmetlen.

12656 2009.03.06. 21:25:10

granicsar, én senkitől sem félek! a kérdés marad: miért, mi a cél, és hová!!!

12009 2009.03.06. 21:37:29

84 Az életben az izgalmas dolgok mindig az abszurd dolgok :) Játsz el a gondolattal... 85 Dehogyisnem :) De ha akarod, készségesen elhiszem, hogy senkitől és semmitől nem félsz. Akkor miért is zavar téged a magyar gárda? Mint mondtam, nem tudom a válaszokat és az is lehet, hogy ők sem. A lényeg: vonulnak. És te félsz, pedig neked okod sincs rá. Másokat meg megnyugtat. Olyan provokáció szerű, megnézni, ki az, akinek nem tetszik. Mondjuk én pld. a chartások vonulását nem értem. Ugyanazok a kérdések. És félek is tőlük. Az mindig félelmetes, ha emberek vonulnak, ezt már Gönter Grass is megmondta a Bádogdobban. De ha jól emlékszem, a vonulók nagy többségének semmi folgalma nem volt arról, miért, mi céllal és hová. Egszerűen szeretet vonulgatni. Vagy felvonulsz, vagy a tribünön ülsz, vagy alatta. Én inkább alatta. Olvasd el a könyvet, elgondolkodtató a mai időkben.

12214 2009.03.06. 21:46:14

86-ra: ki mondta, hogy izgalmakra vágyom? :)) Öreg vagyok én már ahhoz. :)))

12009 2009.03.06. 21:47:51

87 Annyira nem, hogy ha blogolsz :D Az is van olyan néha, mint bemenni a sikátorba

12214 2009.03.06. 21:58:17

88-ra: Na hisz. Amiket én írok. :DDD Nagyi meséi. :DDD

12656 2009.03.06. 22:06:48

kedves granicsar, engem nem a magyar gárda zavar! minden gárda! kik lehetnek azok, akiket ez a vonulás megnyugtat? vagy bárki vonulása megnyugtat? egyszerűen csak élni szeretnék, mint bárki más, és minden ember joga addig ér, ahol a másiké elkezdődik!

12009 2009.03.06. 22:12:16

90 soha ne kerülj olyan helyzetbe, amikor a jogok egymást fedik, amikor vagy te vagy ő :( Nagyon sok ember valószínüleg így érez, ezért tehetetlenségében vonul. Azért mert te nem érzel így, még nem jelenti, hogy mások nem. A vonulás meg megnyugtat, mert sok ember érzi magát biztonságban a tömegben, az "övéi" között. Ne magadból indulj ki, az emberek nagy része nem olyan mint te :)

12214 2009.03.06. 22:14:53

No alighanem ez a lényeg: az emberek nagy része nem olyan, mint Gondolat. Vagy én. Mert nekem tetszik Gondolat gondolatmenete.

12009 2009.03.06. 22:20:31

Az emberek egy része, öregek, fiatalok, vidéken ül a sötétben és hallja, hogy fosztják ki a kertjét és nem mer kimenni. Nem mindeki lakik a napfényes oldalon és könnyü innen odakiabálni, hogy nyughass már most akkor miért is vonulgatsz? Már megint hisztiztek ti ottan a sötét sikátorban..... Az emberek nem vonulnak okk nélkül és pont azok, akiknek ezt látnia kell, akiknek ezt le kellene reagálni, dühösen reagálnak, vádaskodnak és utálkoznak. Miért is? Mi is a célja? És hová vezet? Mármint a vádaskodás, a fejek homokba dugása a probléma profanizálása?

15138 2009.03.06. 22:32:10

És még mindig nincs egy gárdista sem. Lehet, hogy az egész csak egy kamu? Látott már valaki élő gárdistát?

12009 2009.03.06. 22:37:44

94 Miért lenne? Itt? Mikor a cigányokról beszéltünk és nagy vita volt, akkor se volt ott egyetlen igazi echte cigány sem. Értelmiségi, beltenyészet vagyunk. Az élet az ott kint van :) Amúgy én csak TV-ben láttam . Nem voltak félelmetesek, sőt szánalmasak.

15138 2009.03.06. 22:41:35

De szoktak itt lenni jobbos fiúk. Csak biztos nem nálam, hanem FSP-nél, vagy Erlauernál.

15138 2009.03.06. 22:43:48

C'est nul.

12009 2009.03.06. 22:52:14

Nem tudom. Én mikor ilyen "jobbos" hozzászólásokat olvastam és utánna "balosokat", mintha mindkettőt ugyanazok mondták volna. A stílus, a szóhasználat ("állatok" stb). Szerintem ugyanazok a jobbosok mint a balosok. Kis ország vagyunk, csak egy csőcselékre futja :) Спокойные ночи! )

13709 2009.03.07. 09:32:58

60-ra Granicsar! Igazad van, egy filozófus is mond baromságot, pl akkor, ha olyanban kell nyilatkoznia, amihez nem ért... És egy gyilkos is érthet máshoz is mint a gyilkolás... ez nem vitás.. Azzal azonban nem értek egyet, hogy akörülmények felmenthetnek minket - főleg, ha egészen extrém dolgokat kéne csinálnunk a felmentésért- s igy a felelősség alól is kibújhat. Épp erre céloztam, amikor aberrált emberek azért mennek egy megideologizált, "felmentő" szervezetbe, hogy védve legyenek.... Mint páncél védi őket a mundér, jelen esetben a "fekete sereg" egyenruhája, kiélhetik pszichopátiájukat. Ezért vagyok ellene, minden egyenruhának. S azt is leirtam, hogy akkor van a baj, amikor ezek az elmebetegek - mert kimondom végre - kevésnek érzik a játszadozást és vért kivánnak, többet, nagyobbat és onállósitják magukat... Erről beszéltem, hogy akkor hogyan tovább.... Nem vagyok előitéletes, tudom, hogy ezt nem te válaszolod, hanem egy Gárdista....

12296 2009.03.07. 10:38:03

Itt a 101-ik kiskutya: Nefelejcs, benned magamra ismerek. Amíg többet jártam társaságba, kedvenc szórakozásaim egyike volt, hogy ismerve a jelenlévőket, bedobtam a megfelelő csontot, ízletes-illatost és gyönyörködve hagytam ott őket, hadd marják rajta egymást. Kacagva el, így kell ezt, nagyon jó, szeretem. Felraktam neked Nőnapi Előzetesként a " ...devil..."-t csipetnyi epéskedéssel dúsítva. Na, nem is zavarok.

Kokó 2009.03.07. 15:19:44

Előrebocsájtom, hogy nem félek senkitől, sem a gárdától sem a rendőrtől, stb... Viszont féltem azokat akiket szeretek, akik közel állnak hozzám, akik a barátaim. Inkább csak elgondolkodom, hogy a gárda miért ezt az egyenruhát választotta, miért ezeket a jelképeket használja? A céljait amikor meghatározza, ahhoz jobban illenék egy olyan egyenruha, amelyik a svájci ill. a pápai testőrségére hajaz, tán még a jelképeket is hasonlót kellene választani... Ez azért egy kicsit megtéveszti az embereket, és elkezdenek asszociálni... Mire is??? Van aki tanul is a történelemből, vagy legalább is emlékszik...

15138 2009.03.07. 15:28:52

Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs. A honlapjukat megnéztem, a sajtóban közölt képeket láttam, és olvasom, amiket ti írtok róluk. Tegnap estig azt sem tudtam, hogy Vona István létezik. Azt is innen tudom, hogy nincs bebizonyítva, hogy ők állnának valami mögött. Vagy ha igen, arról nem tudok. Gondoltam, megtudok egy pár dolgot, de nem sikerült.

Kokó 2009.03.07. 17:29:50

Nefelejcs, meggyőződésem, hogy még nem követtek el semmit, semmi olyat amivel vádolják őket, de azt el tudom képzelni, hogy vannak olyan elvetemült "emberek"(?) akiket motiváltak...Bizony az is épp elég baj !!! Bár nekem meggyőződésem, hogy a "kiemelt" esetek egyike sem rasszista indíttatású...

11815 2009.03.07. 19:37:38

Nefelejcs! Nem olvastam el a hozzászólásokat, de nagyon-nagyon tetszik, ahogy megközelíted ezt a jelenséget!

12656 2009.03.07. 21:24:55

szia Kokó! Valóban nem követtek el semmit, csak vonultak? A Siófokon vonulókról azt sulykolta a média, hogy "erődemonstráció" volt. Később meghalt egy ember, kettő meg épp hogy megúszta. Mekkora számú embercsoporttól számít erődemonstrációnak a sétafika? És marad a kérdés: vajon ez a vonulás mennyire elégíti ki őket? Vajon meddig elégednek meg ennyivel? Itt van az alapító nyilatkozatuk: Alapító nyilatkozat 2007. július 17. A Magyar Gárda pártok és határok felett áll. A nemzetközösség erő- és érdekközössége akar lenni. Életre hívója és támogatója mindannak, ami nemzeti felébredésünk és felemelkedésünk irányába mutat, de megingathatatlan gátja a magyarság szellemi és fizikai gyengítésének. A Magyar Gárda felkiáltó jel kíván lenni! Üzen mindazoknak itthon és a nagyvilágban, akik nemzeti széttagoltságunkban, megtörtségünkben és megsemmisítésünkben érdekeltek. NEM HAGYJUK! Üzen mindazoknak, akik ha nemzetük sorsáról van szó, tespednek, céltévesztettek vagy meghunyászkodok. ÉBRESZTŐ! Végül üzen mindazoknak, akik régóta sóvárognak egy szebb magyar jövő után. ELJÖTT AZ IDŐ! A Magyar Gárda Mozgalom a következő feladatokat tűzi maga elé: * A felesketett gárdisták fizikai, lelki és szellemi képzése és önképzés, hogy feladataikat példamutató hatékonysággal, kellő erővel, céltudatossággal és alázattal hajtsák végre. * Ápolja a magyar kultúrát és történelmünk emlékeit, adja tovább a felnövekvő generációk épülésére. * Aktívan vegyen részt katasztrófa – elhárításban, rend és polgárvédelmi feladatokban. * Karitatív és szociális missziók támogatása és szervezése. * Rendkívüli helyzetben a nemzeti önvédelem erősítése. * Része vagy gerince kíván lenni a majdan felállítandó Nemzetőrségnek. Ajánlom értelmezésre a feladatokként meghatározottakat! A "céltévesztettek" szót előre megfontolt szándékkal, javítás nélkül hagytam!

Kokó 2009.03.07. 23:17:27

Gondolat, egyetértek veled, valahol egy kommentemben már írtam, hogy addig nem is fognak, cselekedni, amig el nem érik azt a helyzetet, mikor már nem lehet őket felelősségre vonni... Csak mint tényt jegyeztem meg, az egyetértés teljes hiányával, és a skandált jelszavakra alapozva... A siófoki vonulás egy bűnözőkből álló, erőfitogtató demonstráció volt, ők azt érzékeltették, hogy nagy ívben tesznek a bűnüldözésre. Sajnos meg is tehetik... Ők már évek óta ezt teszik, mármint ölnek, behajtanak, védelmi pénzt szednek. A rendőrségnek róluk már annyi adatuk van, ha nem lennének páran lekenyerezvea testületből, meg az egyéb igazságszolgáltatási ágakból, már mind életfogytig ülne...

Kokó 2009.03.07. 23:22:55

Az én hibám, hogy a 102ből tényleg nem jött le az irónia, most hogy újraolvastam...

12656 2009.03.07. 23:31:55

Kokó, igazad van,de mi "kívül állók" csak a jelenséget érzékeljük!Vonulnak! Vajon mit fitogtatnak?Mit akarnak érzékeltetni?Mi minden, amire"tesznek"?

15138 2009.03.08. 09:52:51

Gondolat, szeretem és tisztelem az írásaidat, bár nem ismerlek. Betetted ide ezt a szöveget. Lehet, hogy már nem tudok a sorok közöt olvasni, lehet, soha nem is tudtam. Mindig készpénznek vettem, amit láttam. Nem vagyok nacionalista, sőt. Komcsi vagyok. Utálom, hogy Magyarország szélső jobbos környezetben kerül nyomtatásba. De akárhányszor olvastam is a honlapjukon hogy ki lehet, gárdista, hogy mik a céljaik, beleértve most ezt a szöveget, amit te tettél ide, nem találok olyan bekezdést benne, ami engem ijesztene. Kicsit a nyugati véleményekre hasonlít, mikor ezelőtt 25 évvel "féltek" a szocializmustól, mert az hirdette az osztályharcot, a kapitalizmus eltörlését...És volt, aki ezt szó szerint vette. Itt meg nem látok fenyegetést a szövegben. Olyan, mintha két Gárda lenne, az egyik a honlapon, a másik meg a fejekben. Nem látom innen, csak azt képzelem, hogy ezt is a médiák gerjeszthetik. Ellenben, ha felmegyek a Jobbik honlapjára, égnek áll a hajam. Tőlük nem fél senki? Miért nem a Jobbikot idézgetitek? Mert ők nem vonulnak...

12009 2009.03.08. 14:55:34

100 Ez mind igaz. Lehet utálni az egyenruhásokat, igaz, azok is emberek, vagyakkal, érzésekkel stb. Igaz, lehet mondani rájuk, hogy aberrált állatok. Aztán majd mikor beüt a baj, mert azért nem sok barátja van a magyarnak, én csak tudom, akkor ki véd meg téged? Ki védi meg a házad, a testi épségedet, ki védi meg a méltóságod? Hát egy egyenruhába bújt aberrált állat, aki képes ellentmenni a tízparancsolat egyik alaptételének: Ne ölj! Nem kell szeretni, nem kell tisztelni, nem érted teszi, nem magasztos érzésekből. Egyszerüen erre született, ez van a génjeibe kódolva, évezredes dolog ez, a harcos lét, olyan régi, mint gyereket szülni. Támadni, hogy a hozzátartotónak legyen, hogy túlélje, védeni, hogy megmaradjon. Mi mindnyájan azért maradtunk fent, mert voltak ilyen emberek a társadalmunkban, akik ezt jól csinálták. Akik nem jól csinálták, azokat egyszerüen kiirtották, megszüntették. Van rá példa a történelemben elég. Aztán békeidőben lehet utálni ezeket az emberekt, hogy rohangálnak egyenruhában, masíroznak, gyakorlatoznak. Hát ez a dolguk. Én is voltam egyenruhában, Arpapa is volt. Lehet minket nem szeretni, lehet minket elmondani mindennek, lebecsülni azt amit tettunk. Hidd el nem azért tettük, hogy szeressenek érte vagy megértsen, megbecsüljön néhány menthetetlen civil. A Gárda fontos dolog lehetne ebben a demilitarizált világban, fen tudna tartani egy fontos tradiciót, össze tudná gyűjteni azokat az embereket, akiknek ehez van hajlamuk, késztetésük és tehetségük. A politika és a menthetetlen, civil PC értelmiség ellenségeskedése az, ami kitaszítja ezeket az embereket. Nem a ti világotok, ezért nem szeretitek. Ha tudnátok, én mennyirem nem szeretem mai napig a civileket! De hát mink megtanultuk azt a dolgot, hogy imsered meg az ellenségedet, figyeld meg és ne tégy semmit, amivel kiváltanád az agrressziót, de ne engedj semminek, amivel az agressziót bátoritod. Mutass erőt, hogy még csirájában elfojts egy sokkal nagyobb bajt. Hát ezért masiroz a gárda. Meg azért, mert egy politikus egyszer azt mondta: Túl komoly dolog a háború, hogy a katonákra bízzuk. Lehet, hogy igaza van. De én meg azt mondom: Túl komoly dolog a béke, hogy a politikusokra bízzuk. És főleg a civilekre. Szóval mint Gardista :) és mint volt egyenruhás, én így látom a dolgokat.

12009 2009.03.08. 14:59:55

110 Ez bizony itt van. A gárda mumus, amivel a hatalmi játszmában magukat "antifasisztának", "antirasszistának" kikiálltók a tömegek alapérzésén tudnak játszani: A félelmen. A vezető cikkiról irásaiban itt a blogon ez szépen átjön, És mikor szembesíted ezekkel a dolgokkal, a csúsztatásokkal, a sima hazúgságokkal, akkor egyszerűen figyelmen kívűl hagyják. Ismerős dolog, semmi új nincs benne. Csak azt nem veszik észre, nincs már igény ezekre a szövegekre. A társadalomban a megváltozott körülmmények miatt, mint annyiszor a történelemben, az összefogás kényszere fog felülkerekedni. Valaki igazán szólhatna már nekik, hogy ideje lemezt cserélni :)

15138 2009.03.08. 15:05:39

Hát, nem tetszett ez a poszt...csak Babettnek, akit most már szeretnék jól megnézni magamnak. :))

12656 2009.03.08. 15:57:36

kedves Nefelejcs, sok minden van a sorok között! a kitűzött feladatok végrehajtása közül melyiket láttad a közel múltban?

15138 2009.03.08. 16:05:43

Hát a honlapjukon néztem képeket, az okt.23-i egri koszorúzásról... Koszorúztak, koszorúzgattak. Együtt a mindenféle politikusokkal, és szervezetekkel. Csak Nagy Imrét ismertem fel köztük, ő polgármester (volt).
süti beállítások módosítása