Nefelejcs blogja

Jó tett helyébe jót várj

Jó tett helyébe jót várj

Azt hittem, szeretsz

2009. február 14. - Vörös Nefelejcs
Gyerekek és felnőttek

Akinek gyereke van, már tudja, hogy a gyerekek néha meglepően látják a dolgokat. Meglepően egyszerűen és tisztán.

Már nem tudom, milyen alkalomból, de ordibálnom kellett a fiammal. Ő egy olyan gyerek, akivel addig sose kellett: nem jó gyerek, hanem az a tágranyílt kék szemek, ábrándos tekintet, vasakarat. Mindegy, a lényeg, hogy elérkezett az első ordítás ideje. Mikor befejezem, a gyerek csak ennyit mond: én azt hittem, szeretsz.

Szó bennszakad, hang fennakad...

Mit tudnak a gyerekek? Mit tudnak a szeretetről? Mit tudunk mi? Amit a szüleinktől láttunk? Nem szeret, aki ordítani tud?

Szeretlek, fiam.

Ti is szerettek, ha kiabáltok is?

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosnefelejcs.blog.hu/api/trackback/id/tr218289014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13066 2009.02.14. 21:13:05

Nem miattad kiabálok, hanem érted- tudom ez közhely de van igazság benne, és néha kell, s nem csak a gyerekek tesznek bennünket próbára, hanem a felnőttek is

12318 2009.02.14. 23:27:40

Hát, ehhez nincs mit hozzátenni!

12656 2009.02.15. 09:03:26

van úgy , hogy az ember felemeli a hangját, talán pontosan azért, mert szeret.

15138 2009.02.15. 14:12:13

És hogy leszereli az embert, ha azt hallja, "azt hittem, szeretsz".

13020 2009.02.16. 12:09:29

Az enyémek, az arc kifejezésből tudták: na most már elég. Sokat kell velük dumálni, főzés közben, takaritáskor, mindig.Meg hallgattam a meséiket, följegyeztem, kinek ki a barátja,/ elfelejtettem volna/ Boldog volt mindegyik, hogy emlékszem rájuk. Bömbölt a rádió! Anyu ezt hallgasd meg. Mondtam ird le, meg tanulom. A szövegből tutam meg, hogy mit ordit a rádió. / Én nem akarok sápadt arcokat, és nelegyen több hazugság....stb. Igazat orditottak, csak senki nem hallgatta meg. Bocs. hogy hosszúra nyultam. Mami!

15138 2009.02.16. 15:33:19

Köszönöm a hozzászólásokat.

11812 2009.02.19. 18:36:36

nefelejcs, ez már nálunk is előfordult. nem az hogy kiabáltasm, az már többször is. Egyszer azt kiabáltam neki, hogy akkor is szeretlek, ha veszekszem. Másnap a tantónéninek mondta a gyerek: Akkor is szeretlek, ha haragszom. :)

11815 2009.02.19. 20:02:54

Már elmeséltem, de te még nem hallottad: Barátnőm pörölt a kisfiával. Ölébe ültette és indulatosan beszélt. A kisfiú rá sem hederített. Nézz a szemembe, ha hozzád beszélek! - kiáltotta. A fiúcska ránéz: - Ojjodba ne? :))
süti beállítások módosítása